• brexit

    Poprzedni premier brytyjski, zrobił sobie kuku: chciał coś udowodnić, a wyszło - "na złość babci"... Mimo, że obecnie wielu żałuje tego co się stało i wolałoby pozostania w Unii, odwrotu nie ma . Stracą wszyscy, myślę, że wielu już straciło . Polacy już są w odwrocie, waluta staniała, trudniej tam pracować, a dla tych co pozostaną - będzie trudniej dojechać i wrócić . Niestety moja opinia się potwierdza. Angole czyli Brytany to jedna wielka ciemna masa i niech ich wszystkich raz nareszcie nagły szlag trafi. Dopiero wtedy Europa może odetchnie. Unia się rozpadnie sama to tylko kwesta czasu. Jedynym ratunkiem jest wymiana rządzących lewackich fanatycznych głąbów i ograniczanie ich liczby o co najmniej połowę.Toż to pożera prawie ćwierć budżetu. Pamiętam protesty ludzi w tym celu w samej Brukseli. Brytyjczycy potrzebuja wstrzasu, zeby zrozumiec, ze czasy ich kolonialnej potegi dawno minely. Oni byli juz mocno zapoznieni przy wstepowaniu do UE, wlasciwie nie spelniali wtedy kryteriow, a w UE szybko sie podreperowali. 

    Znalezione obrazy dla zapytania brexit

    Teraz dopiero przyjdzie prawdziwe "sprawdzam". przez decyzje cam erona,ktory przeszedl do historii jako najgorszy premier GB brytyjczyucy dostana mocno po krzyzu a i Irlandie moga stracic. Szkocja tez nie jest pewna.jesli to sie stanie oznaczac to bedzie ,ze wlasnymi rekami dokonali rozbioru imperium,w drodze referendum, zwolennicy wychodzenia z unii jakoś nie potrafią wymienić konkretnych zysków z takiego pociągnięcia.

    moim zdaniem Brytyjczycy na tym wyłącznie tracą a dla Polski była by to kompletna katastrofa. co zrobiło się im ciepło w gacziach. UE dawno powinna sie pozbyć WB. Prezydent Francji Degol przestrzegał swego czasu przed przyjmowaniem do wspólnoty WB i wiedział co mówi.

    A wiele firm i instytucji na kontynencie tylko czeka, zeby zajac miejsce Brytyjczykow, glownie w sektorze uslug finansowych. Ktoś powie dwa czy trzy miliony to jeszcze nie taka wielka ilość. Zobaczmy więc, jaka to jest siła wyborcza. W Polsce jest ponad 30 milionów ludzi uprawnionych do głosowania. Biorąc pod uwagę, że frekwencja wynosi z reguły koło 50%, daje nam to 15 milionów aktywnych wyborców. 1,5 miliona z nich to aż 10%! Gdyby więc udało się Ukraińcom zorganizować to mogliby stworzyć trzecią siłę w sejmie, bez której poparcia może się okazać niemożliwe stworzenie koalicji! Jeśli nawet dzisiaj wydaje się to mało realne to wystarczy, że popłyną fundusze z Ukrainy i ta drzemiąca siła się przebudzi.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :