• Dystans

    napisalam zebyscie nie wylewali tyle jadu bo kazdy z nas byl dzieckiem, niestety wszyscy o tym zapomnieli i odpowiedzi typu , ze my wychowywalismy lepiej itd itp mnie rozsmieszaja. Skoro Wy wychowywaliscie tak pieknie i cudownie swoje dzieci, dlaczego te Wasze dzieci nie wychowuja swoje dzieci tak jak Wy im to przekazaliscie?? Zaraz odpowiecie ze to nie Wasze dzieci.... Mam 61 lat, mam okazje wiele podrozowac, w kazdym kraju jest podobnie i kazde pokolenie inaczej dorasta.Gdy bylam mlodsza,mialam plac zabaw na podworku, zadnych komputerow, teraz na moim osiedlu jest jedna hustawka, dzieci prawie wcale, a jak wyjda sie pobawic, to z balkonow krzycza na nich sasiedzi ze halasuja. Siedza wiec samotnie przy komputerach w domu, gdy rodzice walcza o pieniadze na lepsze auto...tylko Ci rodzice byli kiedys Waszymi dziecmi..Edukacja na każdego działa inaczej a ludziska zawsze niezadowoleni z życia będą się czepiać wszystkiego i innych..Więcej wyrozumiałości do drugiego człowieka on zawsze będzie inny nie taki jak my i w tym piękno życia.uwielbiam taką idiotyczną beztroskę "nasze dzieci są żywiołowe (...)" a reszta niech się wali, jak im nie pasuje, b dobrze, że jest coraz więcej lokali gdzie wrzeszczących dzieciaków się nie wpuszcza, oby plaże też zaczęły być takie, dosyć dziecięcego terroryzmu , każdy się boi bo to nie poprawne ale rozwrzeszczane dzieciary i ich bezmyślni opiekunowie wchodzą innym na głowę, inni też są ważni..Ja już dawno przestałem jezdzic i nad morze i w gory. Ile można słuchaj JAnuszy polskości z brzuchem do pasa i piwem w ręku ? Ile można bombelkow uspokajać ? Byłem w kilku krajach na wakacjach jakoś tam cisza spokoj każdy przyjazny a w Polsce ? Słoma z butów wystaje nie da się tego wszystkiego słuchać i najlepszy tekst jaki ostatnio usłyszałem -bo nam się należy odpoczynek gdy zapytałem od czego ? To konieta odpowiedziała a co mysli pan że rzeczy same się wypiorą ? Hmmmm czyli rodzinka rodem z socjal + 4 dzieci mąż opala się na gaciach z wielkim brzuchem po piwie i golonce kobieta 40 kg nadwagi i bombelki które jedyne co potrafią wymówić to mamo daj albo mami ja chce Brayan Jasica Stiven i Henry No ja prdle


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :